Mapsin blogi
keskiviikko 28. syyskuuta 2011
Tehtävä 1
Blogin tekeminen oli tosi hauskaa ja kivaa! Mutta se oli kyllä vähän vaikeaa. Minun lukukirja on Ram ja linnunkuvainenruukku. Se on hyvä ja hauska, mutta se on joissain kohdissa tylsä. No kirjasta tulee esiin että silloin tehtiin saviruukkuja.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti