keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Tehtävä 2

1) Kolme väriä jotka kuvaavat minun kirjaani on ruskea, musta ja harmaa. Ruskea kuvaa sitä että silloin ei ollut paljon mitään kirkkaita värejä. Musta siitä että silloin oli aika pimeää ( kirjani mukaan ). Harmaa siitä että tulee vain mieleen harmaa.
2) Jos tekisin elokuvan kirjasta niin kuvaisin sen Hämeenlinnassa, Kaupunginpuistossa ja Ahvenistossa.

Tehtävä 1

Blogin tekeminen oli tosi hauskaa ja kivaa! Mutta se oli kyllä vähän vaikeaa. Minun lukukirja on Ram ja linnunkuvainenruukku. Se on hyvä ja hauska, mutta se on joissain kohdissa tylsä. No kirjasta tulee esiin että silloin tehtiin saviruukkuja.